maanantai 25. heinäkuuta 2011

Helmiplaneetan haaste: häät

Olen yksi Helmiplaneetan design-tiimiläisistä. Tämänkertaisen haasteen aiheena on häät.

Koru on tehty Premosta. Massalevystä on leikattu nauhoja joista sekä lehti että kukka on tehty. Kovetuksen jälkeen helmet on ripustettu koruvaijeriin.

**************************************
Ihan kiva kauppa on myös mukana messuilla.

Helmiplaneetta/ Leimailutaivas messut
Masalan Aktia Sport Centerissä la 17.9 klo 11-17.
Osoite: Masalantie 346, 02430 Masala
Lisätietoa tapahtumasta täältä

4 kommenttia:

  1. Massakorut on mielestäni haaste, joka täytyy vielä joskus ottaa urakalla vastaan. Jotain tietenkin olen kokeillut, mutta vielä se ei ole vienyt mukanaan, mutta sitä odotellessa... Tämä korusi on kuitenkin upea!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia :) Nää haasteet oli aika hauskoja toteuttaa mulle, mä ainakin innostuin sitten kun vihdoin aikaiseksi sain tehdä. Annetuilla teemoilla tekeminen oli mulle oikeasti hyvä juttu - tällaista voisi tehdä muulloinkin koska se selkeästi palvelee omaa oivaltamisprosessia.

    Mun työhuoneelle voi tulla opettelemaan. Elokuun loppuun asti tarjoushinnalla 5 € tunti/ henki, norm 6,50 € tunti, kun tuo oman 4-6 hengen porukkansa. Räätälöin kurssin ihan ryhmän omaan tarpeeseen. Yks porukka kävi tossa reipas viikko sitten opiskelemassa nappeja ja nyt on tulossa "esittele työhuoneesi kaikki työkalut"- demoilta yhdelle porukalle jota kiinnosti kauheasti kokeilla muutaman tunnin ajan vempaimia.

    VastaaPoista